Pazartesi, Nisan 08, 2013

Jules Verne Okuyoruz!

Üçüncü kez, çeşitli yerlerde, çeşitli insanlarla, tanımadığım insanlarla aynı zaman diliminde aynı yazarı okuyor olmanın keyfine bir kez daha varıyorum arkadaşlar.
Oyt, negzel cümle kurdum öyle.
Pinuccia'nın düzenlediği etkinlik ile, geçen ay Mario Vargas Llosa okumuştum, biliyorsunuz.
Üstelik Pinuccia küçük bir çekiliş yapmıştı ve talihli ben olduğum için yazarın bir kitabını bana göndermişti.
Bu ay kitabımı kendim aldım.
Kitap fuarında İthaki Yayınları'ndan çıkmış biiiir dolu Jules Verne kitabı görünce duramadım, bir tanesini kaptım ve etkinliğe dahil oldum.
Bu ay Jules Verne okuyoruz yine Pinuccia'nın ev sahipliğinde.
Kendisi yazarın bir kitabını okuyup bitirdi bile.
Ben de "Çin'de bir Çinlinin Başına Gelenler"e başladım.
Herkese keyifli okumalar *.*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder