Pazartesi, Eylül 17, 2012

YENİAY ~ Stephenie Meyer

Çeviren: Öncü Saraç Tüzüner
Özgün Adı: New Moon
Kapak Tasarımı: Berna Özbek Keleş
Yayın Yılı: 3.Baskı / Ocak 2009
Yayınevi: Epsilon
Sayfa Sayısı: 440

ARKA KAPAK:

Edward ve Cullen Ailesi'nin diğer üyeleri, Bella'nın doğum günü için bir parti verirler fakat Bella ısrarla karşı çıkar. Çünkü ortada büyük bir sorun vardır: Edward sonsuza kadar genç kalacaktır, peki ya Bella? Kâbuslar, sırlar, imkânsızlıklar, seçimler ve kararlar... Bella ve Edward'ı yine zorlu bir mücadele bekliyor.
Alacakaranlık'ın kahramanlarının aşk ve heyecan dolu macerası Yeniay'da hız kesmeden devam ediyor.

New York Times En Çok Satanlar Listesinde 1 Numara


"Gençler bu yeni maceraya bayılacak ve yeni kitapları sabırsızlıkla bekleyecekler."
-Booklist

"Gerilim ve romantizm, Yeniay'da daha çok artıyor."
-USA Today

"Nefes kesen bir romantizm ve maceranın inanılmaz dengesi."
-VOYA 

"Yeniay hayranlarını nefessiz bırakacak. Üçüncü kitabın çıkmasını dört gözle bekleyecekler."
-School Library Journal

"Sayfaları çevirmek için sabırsızlanacaksınız. İmkânsız âşıkların heyecan dolu hikâyesi sizi baştan çıkaracak."
-Kirkus
  • Zaman geçiyor. İmkânsız göründüğü zaman bile. Hatta saatin her tik tak edişi insanın canını acıtsa da. Yavaş yavaş geçiyordu saniyeler. Yalpalayarak ve sessizlik içinde sürünerek. Ama bir şekilde geçiyordu. Benim için bile. (sf.80)
  • Korku için bir sebep görmüyordum. Yeryüzünde daha fazla korkmama sebep olacak bir şeyin kaldığını düşünmüyordum. Her şeyi kaybediyor olmanın az sayıda avantajlarından biri de buydu. (sf.94)
  • Tek bildiğim, sevginin bazı insanların gücünü bitirebildiğiydi.
    Tamir edilemeyecek kadar çok kırılmıştım. (sf.178)
  • Jake'in içimdeki deliği iyileştirdiğini, en azından deliği bir şekilde tıkadığını ve canımı acıtmasını engellediğini zannetmiştim. Yanılmıştım. Sadece kendi deliğini açıyordu. Artık bir İsveç peyrine dönmüş gibiydim. Nasıl oluyor da parçalara ayrılmıyordum? (sf.220)
  • "Bana hiçbir söz verme," diye fısıldadım. Eğer kendimi umudun kollarına bırakırsam ve bir şey olmazsa... bu beni öldürürdü. O merhametsiz vampirler benim işimi bitirememiş olabilirlerdi ama umut... bunu başarabilirdi. (sf.402)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder