Pazar, Eylül 09, 2012

HOLLYWOOD KIZLARI ~ Zoey Dean

Çeviren: Elif Dinçer
Orijinal Adı: The A-List - Girls on Film
Kapak Uygulama: Deniz Karatağ
Yayınevi: Neden Kitap
Yayın Yılı: 1.Baskı (cep boy) / Haziran 2011
Sayfa Sayısı:224

ARKA KAPAK:

Anna Percy, Los Angeles'a sadece eğlenmek için gelmişti. Hiç hesapta yokken Ben Birnbaum'a âşık olması ayaklarını yerden kesti. Ben'in her şey yolundayken gizemli bir biçimde ortadan kayboluşu ise tüm güzel planlarını alt üst ediverdi. Şimdi yeniden ortaya çıkan Ben, Anna'yı kazanmak için büyük bir uğraş içinde. Anna ise Ben'i unutmak için elinden gelen her şeyi yapmakta; hatta eski düşmanı Sam'le bir film üzerine çalışmaya ve bütün bir hafta sonunu çölde son moda bir spa'da geçirmeye bile razı...

Anna'nın beyni Ben'den uzak durmasını söylüyor ama gönlü rahat sayılmaz. Ben'i affederse, Hollywood filmlerindeki gibi bir mutlu sona ulaşabilecek mi? Yoksa hayatı tamamen içinden çıkılmaz bir hal mi alacak?
  • Birinci kalite zeka, iki zıt düşünceyi aynı anda zihinde tutup, günlük fonksiyonlara devam edebilmektir. (sf.92)
  • Birine tutkuyla bağlanmayı kendi kendine emrederek yapamazsın. (sf.121)
  • Tutku bir insanın karşısındakini kusursuz olarak gördüğü, aşk öncesi bir evredir. (sf.122)
  • Evet, bu doğal afetleri kapsıyordu, peki insanlar alternatif bir gerçekliğe adım attıklarında nasıl davranmalıydılar? (sf.148)
  • Hepimizin hatırlaması gereken şey, kendi değerimizin cinselliğimizle belirlenmediği olmalı. (sf.161)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder