Cumartesi, Eylül 15, 2012

ALACAKARANLIK ~ Stephenie Meyer

Çeviren: Hüseyin Baran
Özgün Adı: Twilight
Kapak Tasarımı: Berna Özbek Keleş
Yayınevi: Epsilon
Yayın Yılı: 1.Baskı / Ekim 2008
Sayfa Sayısı: 400

ARKA KAPAK:


Üç şeyden kesinlikle emindim. Birincisi, Edward kesinlikle bir vampirdi. İkincisi, onun ne kadar güçlü olduğunu bilmediğim bu vampir yanı benim kanıma susamıştı. Üçüncüsü, ona koşulsuz ve geri dönülemez biçimde âşıktım!

TUTKULU VE TÜYLER ÜRPERTİCİ...
ALACAKARANLIK ACITAN BİR AŞK HİKÂYESİ

New York Times Editörlerinin Seçimi

"On Yılın En İyi Kitabı"
-Amazon

"Çok Satanlar Listesi"nin vazgeçilmezi
-Teen People

"Yılın Kitabı" 
-Puplishers Weekly

"Gerilim ve aşkı aynı ölçüde barındıran bu öykü, okuyucuların kitabın sayfalarını sabırsızlıkla çevirmesini sağlıyor."
-Publishers Weekly

"Anne Rice geleneğini sürdürüyor... Bu karanlık öykü insanı içine çekiyor."
-Booklist
  • "Bilmiyorum," diye mırıldandı. "Bir tek tahminde bulunabilirim. Senin beynin başkalarından farklı çalışıyor olabilir. Tıpkı senin düşüncelerin AM dalgasındayken, benim yalnız FM dalgasını algılayabilmem gibi." Gülümsedi, birden keyiflenmişti.

    "Yani benim beynim doğru çalışmıyor mu? Ben çatlak mıyım?" Bu beni çok rahatsız etmişti; yaptığı benzetme tam hedefini bulmuştu. Bundan hep kuşkulanmıştım ama şimdi bu teyit edilince çok utanmıştım.

    "Ben beynimin içinde sesler duyuyorum ve sen bir çatlak olduğundan şüpheleniyorsun?" (sf.155)
  • Belki de tercihlerimiz kim olduğumuzu açıklıyordur. (sf.185)
  • "Zaten ne hissettiğimi biliyorsun," dedim sonunda. "Buradayım... Bu da aşağı yukarı benim, senden uzak kalmaktansa ölmeyi tercih edeceğimi belli ediyor." Kaşlarımı çattım "Ben bir geri zekâlıyım." (sf.226)
  • "Şimdi sen bir ev dolusu vampirle tanışacağın için değil de, seni beğenmeyeceklerini düşündüğün için endişelisin, öyle mi?" (sf.257)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder