Perşembe, Mart 03, 2016

ŞUBAT 2016

  • Willard ve Onun Bowling Kupaları, Sapkın Bir Roman | Richard Brautigan | 6.45 | 120 sayfa
    Bu kitaba ocağın sonunda başlamışım, şubatın başında bitirmişim. Yorumunu zaten yazdım, Brautigan çok keyifli herif, kitap çok keyifli kitap. ****/5
  • Şarkını Söylediğin Zaman | İnci Aral | Kırmızı Kedi | 232 sayfa
    Ağğ bu kitap! Büyük umutlarla almış, büyük umutlarla başlamış ve büyük bir hezimete uğramıştım. Aynı şekilde yorumum blogda var. Bizimla deyilsın İnci Aral! */5
  • Yalnız Gezenin Düşleri | Jean - Jacques Rousseau | Bordo Siyah | 160 sayfa
    Bu kitabı e-kitap olarak temin edip okudum çünkü baskısı tükenmişti ve 2 liraydı. Bu yüzden sayfa sayısından emin değilim internetten baktım 160 diyor. Kitabı okurken çok keyif aldım, elle tutulur düşünceler de vardı. Bir kısmı kafama yer etti, çoğu uçtu gitti. En iyi hatırladığım, bir ihtiyarın mızmızlanmaları. ****/5
  • Hücre | Hubert Selby Jr. | Ayrıntı Yayınları | 256 sayfa
    Yarabbim bu kitap! Bu kitap da kendimi yerlerden yerlere çarpmamda başka bir etkendi. Yani neden?! Ne-den! Bunun yorumunu da yaptım, hiç sevmedim ve hatta kimi zaman öyle sıkıldım ki sayfaları atlamak zorunda kaldım. Eööh. */5
  • Japonya Günlükleri | Richard Brautigan | 6.45 | 64 sayfa
    Ya bu bir kitap takasıyla elime geçti ve bence çok naif bir kitaptı. Bir dayı var, dayı Japon- Amerikan savaşı sırasında ölmese de savaşta aldığı yaralar, geçirdiği rahatsızlıklar nedeniyle ölüyor. Bir çocuk, kahramanının ölümünden Japonya'yı ve Japonlar'ı suçlayarak büyüyor, zaman içinde fikirleri değişiyor vesaire ve en sonunda, kendisini kaçınılmaz bir şekilde Japonya'da buluyor. Buralarda kimi zaman peçetelere yazdığı mektupları okuyoruz, bazen odasında, bazen barda sarhoş. ***/5
  • Jacob'un Odası | Virginia Woolf | İletişim Yayınları | 216 sayfa
    Bu aya da bir Virginia Woolf sıkıştırmayı başarmışım, yeeeey! Arka kapakta Woolf'un bu romanla ilgili hiçbir tuğla koymayı, hiçbir bina örmeyi planlamadığını söylediğinden bahsediliyor. Gerçekten de öyle. Gece ve Gündüz'den sonra keskin bir tarz değişimi. Ama açık söylemek gerekirse Jacob'un Odası heder oldu biraz, onu çok okunmuş sayamıyorum. Elimde çok fazla süründü, okuduğum zamanlarda da kendimi pek veremedim galiba. Boğuşmaya da lüzum görmedim, bir gün tekrar okunur elbet. ***/5
  • Uğursuz Bir Şey Geliyor Bu Yana | Ray Bradbury | İthaki Yayınları | 360 sayfa
    Hım, bunun yorumunu henüz yazmadım. Belki de hiç yazamayacağım ama umarım yazarım. Okuduğum ilk Bradbury kitabıydı. Daha hırçın ve hareketli bir dil ve kitap beklemiştim galiba. Bu anlamda beklentim karşılanmadı. Bunun dışında kötüydü diyemiyorum kitaba, iyiydi de diyemiyorum. Çok bir şey söyleyemiyorum. Yazarın başka kitaplarını da okumayı düşünür müyüm? Düşünürüm, düşünüyorum. Dediğim gibi yazabilirsem detaylıca yazacağım zaten. **/5
Şubat ayı da böyle.
Bu ay 7 kitap okumuşum. 
3 yeni yazarla tanışmışım yine -yeeey-
Bunlardan biri Türk -yeeey-
Toplamda 1408 sayfa, ne önemi varsa!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder