Perşembe, Şubat 16, 2012

Alpay Erdem'den İnciler

  • Sinema sanatı adına,sadece animasyon izlediğim o günleri çok seviyorum.
  • Bir de,otelde,her defasında,evimizde yıkandığımızdan daha çok yıkanıyoruz ya,bence bu bizim ne kadar tırt olduğumuzun en büyük ispatı.
  • Ayakkabı numaralarının,ayakkabıların altına kocaman yazıldığı o dönemin,çok başka bir tınısı vardı.Yanlış bir tınıydı belki ama,başkaydı işte be.
  • Tanesi 3 lira iki tanesi 5 lira olan bir malı alırken,esasında o malın ne kadar tırtı olduğunu biliyoruz ya,işte o andaki o hüzün hissinin,çok sahici bir gerçekliği var.
  • Nerede bir bisiklet kaskıma şapka diyen bir insanla karşılaşırım,o anda sevinçten gözlerim yaşarır.
  • Nerede bir,sonra midesinin bulanacağını bildiği halde,iştahla,ne bileyim,midye dolma olsun hadi,ne bileyim kumpir olsun,yiyen  bir insan var,bence o güzel bir insan.Bence onun elleri tombik,saçları düz siyah.
  • Göze kaçan sineğe çare bulamayan bilimden hazzetmiyorum.
  • Özlem'im,Olimpos sahilinde,durup dururken,eğer ben bir koyun olsam beni ne kadar severdin,diye sordu.Ben de,baya bi severdim diye cevap verdim.Neresinden bakarsanız bakın,sağlıksız iki insanın diyaloğu bu.Ve diyaloğu gülün diye de yazmadım.Acıyın bize diye yazdım.Bize acımanızı istiyorum.
  • Haşlanmış yumurtanın sarısını ayırıp beyazını yiyen insandan biraz çekinirim.
  • Victor Hugo'dan sonra,Hugo hiç oldu mu.
  • İki ucu keskin bıçak varken,iki ucu boklu değnek neden.Neden?
  • Sonradan anlaşılmak,anlaşılmaların en güzelidir.Pırıl pırıl bir ortam oluyo o anda.
  • Benim için sabah,öğle,akşam diye bir şey yoktur.Benim için öğle,akşam,gece diye bir şey vardır.
  • Ya duvara astığımız posterin pot yapması.Sorarım;hüzün yok mu o potta?
  • İşte şimdi gözüme girdin'deki,bundan önce y.rrak gibi insandın tınısına ne demeli.Çok fena bi tını o bence.
PENGUEN
Sayı: 300-312
Cilt:24

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder