Pazar, Aralık 17, 2017

Eroin Güncesi - Kanat Güner


Neden her şey güzel olmaz, yaşamak bu kadar güzelken? (sf.14)

Siz benden özür dilediniz mi? Onca kavgada hiç mi haklı olmadım, haklı çıkmadım? Kimsenin benden özür dilediğini hatırlamıyorum. (sf.35)

Tabii maganda ağırlıklı toplumumuzun gönlü bir kadının yalnız kalmasını kaldıramıyor, sürekli çevremde kurtulmaya çalıştığım budalalar oluyor. Yanımda ya göz yaşartıcı sprey ya da kelebek taşımak zorundayım. Onlar var diye evde oturup "Yalan Rüzgârı"nı seyredecek değilim ya! Gene barlara gidip içiyorum, gene otostop çekiyorum. Yalnızlığımla barışmam zor oldu ama katillere inat yalnızım ve hiç de şikayetçi değilim. Şikayetim sevgisizlik. Yanımda konu mankeni gibi sevgili taşıyacağıma yalnız olurum; sömürmediğimden, sömürülmediğimden emin olurum daha iyi. (sf.92)

Aynı cesareti ben de göstermeliyim diye düşünerek ondan aldığım parayla gidip köpekler gibi içtim. Ağlamak bile çok zor geliyordu, adeta onu kıskanıyordum. Ama ne demiş adamın biri: İntihar, umutsuzluk ile cesaretin kesiştiği yerde gerçekleşir! (sf.107)

Sürünün dümen suyunda şekillenmeyen kişisel istenç hangi yönde olursa olsun hakiki bir şeydir. (sf.112)

2 yorum: