Pazar, Ocak 06, 2013

Yalnızlığın Öte Yakası Üzerine

Yalnızlığın Öte Yakası, Moonlightcat ile yaptığımız kitap takası sayesinde ulaştı elime. Sanırım bu tarz bir vesileyle edinmemiş olsam böyle bir kitap edinemezdim. Kesinlikle gözüme çarpmazdı. Peki kötü mü olurdu? Bilmiyorum.

Kimsenin duygularını veya onları ifade ediş biçmini yargılamak haddim değil, biliyorum. Ama eğer burada bahsi geçen düşünceleri ifade etmekse, şiirleri oldukça vasat buldum.

Mesela şair bir yerde "Gözlerin biraz eylül, ellerin temmuzdu" diyor, heyecanlanıyorum. Bu güzel ifade, daha güzellerinin habercisi sanki... Ama şiir sönüyor sönüyor sönüyor...  "Bu gün seni düşündüm/ Bir suç daha eklendi sicilime" diyor bir de. 95 sayfada kalbime dokunur gibi olan üç dize var sadece.

Yine de yeni bir şair, yeni bir insan tanımak adına, kısa süreli ve hoş bir deneyimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder