Pazartesi, Ağustos 20, 2012

3. Sezon


Howard, ben çok zeki biriyim. Sence yanılıyor olsam bunu bilmez miydim?

Bu benzetmeyi hep yersiz görmüşümdür. Aslında tavuklar korkak falan değildir. Aslında ben küçükken komşumuzun tavuğu kaçmış ve beni evimizin önündeki karaağaca kadar kovalamıştı.

Acınacak halde olmayan insanlar şu anda neler yapıyor acaba?

İlginç. Seks davranış değişikliğinde çikolatadan bile daha etkili.

Rakip bulamadığım bir oyunda oynamak istemiyorum.

Ukalalık gibi olmasın ama benim bildiğim "çıkmıştık" çıkmak kelimesinin geçmiş zaman halidir ve bu da birbirini çıplak görmenin kibarlaştırılmışıdır.

Romantizmde de şov dünyasında olduğu gibi, giden her zaman özlenir.

Görünüşe göre cahillik büyük mutluluk.

Küçük ya da büyük, tavşanları sevmiyorum. Sürekli bir şeyler söyleyecekmiş gibi bakıyorlar ama asla söylemiyorlar.

Görünüşe göre bir domuz kestik ama kimse pastırma istemiyor.

Dünya bir köşeye atılmış kirli çoraplarla dolu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder