Perşembe, Şubat 23, 2012

Şimşek Hırsızı-Rick Riordan / Hades :D

Hades kükredi."Benim savaş istediğimi mi sanıyorsun,seni yarı tanrıcık?" diye sordu.

İyi de bu adamlar hiç de barış yanlısı gibi gözükmüyorlar, demek istedimse de vazgeçtim.Bu yanıt beni tehlikeye atabilirdi.

"Siz Ölülerin Efendisisiniz.Bir savaş daha krallığınızı genişletmez miydi?"diye sordum dikkatlice.

"Hah,tam kardeşlerimin söyleyeceği bir şey!Daha fazla adama ihtiyazım yok benim.Asphodel Tarlaları'nı görmedin mi?"

"Şey..."

"Sadece şu son yüzyıl içinde ne kadar kazançlı çıktım biliyor musun? Kalabalık yüzünden yeni bölümler açmak zorunda kaldım."

Konuşmak için ağzımı açtım ama Hades'in susmaya niyeti yoktu.

"Daha fazla güvenlik zebanisi gerekiyor.Karar çadırının orada trafik sıkışıyor.Personel çift vardiya yapmak zorunda kalıyor.Eskiden zengin bir tanrıydım,Percy Jackson.Yeraltı'ndaki her türlü değerli metal benim kontrolüm altındaydı.Ama şimdi masraflarım arttı!"

"Charon da zam istiyor."Sözcükler ağzımdan bir anda çıkıvermişti ama keşke kendimi tutsaydım,diye düşündüm.

"Başlatma Charon'dan şimdi!Şu İtalyan takım elbiseleri keşfettiğinden beri laf dinlemiyor zaten."

sf.300/301

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder