Çarşamba, Mayıs 04, 2016

NİSAN 2016

  • Uyuyan Adam | Georges Perec | Metis | 112 sayfa
    Uyuyan Adam hakkında iki kelam edebilmek için kitabı iki kez daha okumam gerekecek galiba. Zihin önermişti, beni birazcık dağıtıp bıraktı. ****/5
  • Tango İstanbul | Esmahan Aykol | Mephisto Kitaplığı | 290 sayfa
    Yazdım bu kitabı blogda zaten. Sakin bir polisiyeydi, sakin polisiye derken kastettiğim, cidden sakin olması. Bir Grangé polisiyesi hareketli, kanlı ve gergindir. Bir Agatha Christie polisiyesi sakindir, o manada. Kitanı ilk bitirdiğimde daha ılımlıydım, şimdi biraz daha kinlenmişim kafamda durup bakınca. **/5
  • Simyacı | Paulo Coelho | Can Yayınları | 166 sayda
    Coelho'ya karşı hep bir sevimsiz ve uzağım. Nedense hiç elim gitmiyor kitaplarına. Ama bir yerlerden bulup buluşturunca da okuyorum. Üşengeçlikten ne yorum yazdım ne alıntıları falan. Ama güzel kitaptı, bir balyoz etkisi yaratmadıysa da azıcık kulağımı çekti. ****/5
  • Fanfarlo | Charles Baudelaire | Sözcükler | 288 sayfa
    Bunu da kırmızı kapaklı ve ucuz diye almıştım, etkinliğe dahil etme umuduyla. Ama etmeyeceğim, zaten 288 sayfa da değil çünkü fransızca metni de basmışlar :) Dolayısıyla benim için bu sayfa sayısı yarıya düşüyor. Neyse otobüste eve gelene kadar da o yarımın yarısını bitirdim, müthiş keyif alarak okudum. Bir daha okuyup detaylı yazacağım üşenmeyip becerebilirsem o yüzden çok bıdı bıdı etmiyorum. ****/5
  • Persepolis | Marjane Satrapi | Minima | 352 sayfa
    Bunu da etkinlik sayesinde, Ebru'nun da gazıyla aldım. Çok da mutluyum, lise yıllarımdan beri okumak istiyordum. Onu da yazacaktım güya, tabii ki yazmadım. Bi' de çizgiromanı Fatma'ya verdim, pişman değilim. Artık filmi tekrar izler, yazarım belki bir ara. Hepiniz alın okuyun ben çok seviyorum Persepolis'i. *****/5
Ne kadar saçma bir post girdim şuraya şu an ama olsun.
Zaten bu ay çok tıkandım, okuyamadım da okuyamadım. 
4 kitap 1 çizgiroman okumuşum.
3 yeni yazar tanımışım.
Toplamda 712 sayfa.
Çizgiroman saylanmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder