Çarşamba, Kasım 19, 2014

Pulbiber Mahallesi ~ Didem Madak


Ne bir kimseyi göresim var, ne konuşasım bir kimseyle
Hayır, insanları sevmiyorum efendimiz
Çok soru soran bakkalı, işgüzar sekreteri
Pantolon ağlarından dakikalar fırlayan kart zamparaları...
Hayır, hiç kimseye acımıyorum Efendimiz.

*

Böylece evde deli beslemeyin uyarıların aldırmadan
Ve hiç korkmadan bir deli beslemekten

*

Çünkü sahibini görmediği sesleri şiir sanır insan.

*

"Tanrı'nın olmadığı bir Dünya'da fazladan bir yığın aşk vardır"
Sözün aslını araştıracak takatim yok.
Buna benzer bir şey diyebilirim, 
Demek isterim takatim olsa.

*

İnsanlar aradığında gelmezler, aramadığında keşke beni çağırsaydın derler.

*

Bağırıp çağırmamanın türlü yolları vardır.

*

Bir gangsterden başkasına okutmam artık yazdıklarımı
Sen yanımda olmadığından.
İntihar süsü vermek istiyorum kendime
Yılbaşında falan hediye olarak
Bir mektup falan yazsam sana...
Kalbine mektup yazamıyor insan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder