Cuma, Mayıs 23, 2014

Rengâhenk ~ Can Yücel

Yayın Yılı: 6.Basım / Ağustos 2013 
Yayınevi: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Sayfa Sayısı: 140

Toz
Toprak
Çer
Çöp
Ve yağmur eskisi
Ve altındayken böyle
Sana karşı seni sevmenin...
Cumadan beri
İstesen de sen
Ölmek
Cumadan beri
Ölmek,
Nerdeee
Neerde ölmek
*
Martılar ki sokak çocuklarıdır denizin
*
Bu kadar güzel olmamalıydı yeryüzü
Dayanamıyorum dayanamıyorum
*
Karşı masadan çağırdılar, buyrun dediler
Keyfim yok dedim bağışlayın, başımı dinleyeceğim biraz
Sen misin diyen, bir curcunadır koptu
Ne kalabalık, ne kalabalıkmış yarab başım!
Bunca ayıp, bunca kayıp, bunca ölüm!
*
Sana bin kez söyledim be evladım
Dişlerinle tırnaklarını yiyeceğine
Gözlerinle gökyüzünü yesen ya
*
Bir teneffüssün sen sevgilim
Yurt Bilgisiyle Kimya arasında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder